Saturday, January 30, 2010

Znów cukierkowo

Tego candy nie mogę opuścić.
Po pierwsze kolory przesłodkie z nutką mięty.
Po drugie uwielbiam Toffifee a pomysł na zescrapowanie pudełka po nim bardzo mi się spodobał.
Po trzecie kwiatków nigdy mi mało.
Po czwarte losowanie w moje urodziny!

Te cuda zobaczcie sami u Rudlis.



Gdyby tego Wam było mało, to...

Kolejne 18 urodziny to też ważny powód do świętowania!
Więc świetujmy razem z Nessa
a ja jako maniak kolczykowy liczę po cichu na wygraną!



Obrodziło nam w Cukierki, że hej!
A że za oknem biało, więc trochę kolorów przyda się każdemu!
W sam raz by uycieszyć się wygraną w Walentynki,
więc jeśli chcecie takiej niespodzianki zajrzyjcie do Magdowo.pl Taaaaaka wielka torba cukierków w tym ręczne GUZIKI!


2 comments:

  1. już jako druga piszesz, że to moje 18te urodziny ;) jest mi bardzo miło, ale muszę Cie zmartwić bo to aż 5 lat więcej czyli 23 :) nie wiem w sumie skąd to się bierze, czy ja tak napisałam w poście gdzieś? :D

    ReplyDelete
  2. faktycznie :D ale taka nazwa skopiowała mi się z google, nawet nie zauważyłam :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.