Thursday, June 10, 2010

ATC sentymentalne




Dopiero drugi raz robię coś z ATC. Dla mnie to trochę za mała forma, ale znów wezwało mnie wezwanie z Polki Scrapują :)

Parę słów wyjaśnienia, bo to dość nostalgiczne ATC. Swojego czasu robiłam porządek w pudełku do szycia z rzeczami po babci Męża. Nie znałam jej, mieszkamy w jej mieszkaniu i żal mi było wyrzucić parę, w sumie bezużytecznych rzeczy. Zostawiłam je na później z myślą scrapowania.

I tak właśnie powstało to ATC. Bardzo ciężko było mi zmieścić wszystko na tak małej przestrzeni, więc jest tylko część.

Ten mały twór skojarzył mi się z podręcznym etui do szycia.

Nie ma tu ani grama kleju, wszystko przyszyte, a widoczna wydziergana na szydełku koronka, to również dzieło babci.

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.