Thursday, September 02, 2010

calineczki dla Bruna


Takie fajniutkie maleństwa można tworzyć i słodko nazywają się po polsku "calineczki", bo to kwadraciki o wielkości cal na cal, czyli 2.54cm x 2.54cm. I tak mi jakoś przypadły do gustu.

na początek chciałam coś prostego a na ścianę do pokoju synka brakowało mi czegoś interesującego. I w ten sposób powstał obrazek edukacyjny :) Bruno od razu zaakceptował, wybrał miejsce do powieszenia a potem już tylko miałam mu czytać i czytać literki :)

więcej calinczek możecie podejrzeć na przykład TU albo TU

zapisałam się do wymianki, brzmi bardzo ciekawie! zajrzyjcie TU

6 comments:

  1. ale swietne :) musze cos takiego mojej Ani zrobic :*

    ReplyDelete
  2. świetne:) i świetny pomysł na edukację Bruna:)

    ReplyDelete
  3. Baaardzo fajny pomysł! I wykonanie:)

    ReplyDelete
  4. Kiedyś tworzyłam "calineczki" to świetna zabawa :)
    Bardzo fajnie Ci wyszły:)Podobają mi się:)
    Ciepło pozdrawiam i słoneczka życzę na jutro!

    ReplyDelete
  5. SUPERRRRRRR :))))
    Ale to już wiesz ;)

    ReplyDelete
  6. super pomysł muszę tego spróbować

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.