Thursday, March 10, 2011

ateciaki dwa i naga prawda o mojej rodzinie ;)




Parę dni temu świętowaliśmy Dzień Kobiet wraz z CraftArtworkiem Zrobiłam więc i ja ateciak z kobietkami w babcinym stylu. Użyłam Glimmer Mist, złotą frabkę i zdjęcia pań (cmok, cmok Tim Holz), które znów zembossingowałam najpierw złotą ramką a potem na lusterko. Myślę, że klimat utrzymany, a kobiety opowiadają nam "Naszą historię".

A na Polkach Scrapujących ludzie listy piszą? Piszemy jeszcze? Przyznam się bez bicia, ze ja już nie, ale za to dzięki wymiankom scrapowym listonosz do mnie puka często i jest to bardzo, bardzo miłe :) A jak jest u Was?



i jeszcze pochwalę się Wam (a fe, a brzydko!!) jaką super niespodziankę dostałam od Magdy Polakow - satyryczny rysunek, - doczytajcie tekst - wisi już w pokoju na ścianie :D

5 comments:

  1. LOL!!! Ateciaki super, zwłaszcza ten kobiecy..a obrazka zazdraszczam ;D

    ReplyDelete
  2. Piękne ateciaki !!!!
    Podziwiam !!!

    ReplyDelete
  3. świetne ateciaki!!:))

    ReplyDelete
  4. Cudowne prace, mają klimat...

    Obrazek świetny!;)

    ReplyDelete
  5. Faktycznie z listami to już pewnie u większości historia, teraz tylko e-listy ;) Świetne prace. Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.