Sunday, March 25, 2012

pewnego marcowego porannka

pewnego marcowego poranka, dodam, że była to sobota, świeciło piękne słońce. Dzieciaki szalały a ja pstrykałam fotki. Bardzo rzadko udaje mi się złapać moją dwójkę na jednym zdjęciu, dlatego byłam wniebowzięta, że w końcu się udało!

Te zdjęcia musiały dostać wyjątkową oprawę. A jak wyjątkowo, radośnie i kolorowo, to tylko papiery z kolekcji "Moje Prywatne Szczęście" The ScrapCake.

Album przygotowałam specjalnie na wydanie SCRAPbook'owe na blogu The ScrapCake. Więcej naszych propozycji możecie obejrzeć TU.

Album ma wymiary 15x15cm. Na przedniej i tylnej okładce dodałam element puzzla. Wykorzystałam również moją kochana koszulkę, do wykonania z niej kwiatków oraz sznureczków,  którymi album związałam. Do tego papieyr w różnych wymiarach, tagi, wycinanki, sznureczki, dzwoneczek...








Chciałam również podziękować kochanym Dziewcyznom z The ScrapCake za cudowne wspólne chwile na Skrapowisku. Organizatorom za zorganizowanie tegoż zlotu oraz WSZYTSKIM, których spotkałam za tą pozytywną energię, która ze spotkań płynie i którą napełniłam się po same brzegi!!

Dziękuję kochane!

Zdjęć sama nie robiłam, ale pewnie od niektórych podkradnę, za pozwoleniem oczywiście :)

17 comments:

  1. Wspaniały! Te kolory, ta radość która od niego bije :)

    ReplyDelete
  2. Piękny! Radosny tak, że chyba bardziej się nie da :-)

    ReplyDelete
  3. Albumik rewelacyjny!
    Ciesze sie, ze pojechalas i ze dobrze sie bawilas! :*****

    ReplyDelete
  4. ooo cudeńko cudeńko :D

    ReplyDelete
  5. Niesamowicie radosny! Ach...ja zabieram się do albumu dla wychowawczyni mojego synusia niebawem.

    ReplyDelete
  6. Ależ fantastycznie pozytywny!!! Cudny!

    ReplyDelete
  7. ooo idealne te foty do tego papieru!!! świetnie wyszło!

    ReplyDelete
  8. O, jaki piękny!!!
    Wspaniale było Cię wyściskać i zamienić słówko.
    :*

    ReplyDelete
  9. Karmelku! Jesteś niezwykłą osóbką wiesz? Dziękuję za mnóstwo radości oraz przemiłe spotkanie:D

    ReplyDelete
  10. Aaaaaaaaaa, z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że album cuuudny!!!

    ReplyDelete
  11. przesłodkii!!! Cudna kolorystyka, fiolet rewelacyjne współgra z jasnymi zieleniami :)))

    ReplyDelete
  12. przepiękny! mega optymistyczny i radosny ;) a spotkania zazdraszczam i wrażeń z nim związanych :*

    ReplyDelete
  13. Jaki piękny,radosny jak jego bohaterowie

    ReplyDelete
  14. szkoda, że sie nie rozpoznałysmy:(((
    piekny albumik:))

    ReplyDelete
  15. przepiękny!!!
    każdy detal zachwyca!
    że też ja tak nie potrafię...

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.