Thursday, May 17, 2012

ochy i achy do kompletu!

Ach, jak miło mieć takie dni, kiedy przychodzą niespodziewajki! Każdy je lubi, prawda? Pędzę troszkę nadrobić zaległości dziękczynnych :)

Najpierw, daaaaawno, dostałam cudowną kartkę, w której u Novinki zakochałam się, miałam też nosa, bo Novinka wygrała tą kartką wyzwanie, a teraz ja jestem szczęśliwą posiadaczką!


A przed wczoraj wyciągnęłam kopertę, niespodziewaną. Od Aeeydy, a w niej... Niesamowity, niezwykły, z wieloma smaczkami, wręcz wciągający swoim pięknym tag!! Zdjęcie nie oddaje jego niezwykłęgo, tajemniczego uroku.


Ha, ale mało tego!! Zupełnie niespodziewanie, otrzymałam wielką pakę... Wielkie podziękowanie za malutką rzecz z mojej strony. Dzieciaki moje wyrywały !!! sobie z rąk te cudowności. A wiecie, że tak przezdolną osobą jest Darsi?? Mąż mój nie wierzył, że ktoś potrafi tak precyzyjnie i pięknie szyć. Jestem pełna podziwu, wciąż oglądam Pana Kaczora i Pannę Królikową. A woreczki przydadzą mi się w czasie małych wyjazdów. tylko muszę je pilnować, bo już dostałam zapytania, czy wszystkie sa mi potrzebne :D Dodam jeszcze, że na zdjęciu nie znalazła się bluzka z jednym z ulubionych bohaterów Bruna. Bo bluzka od wczoraj jest na właścicielu i nie zanosi się na to, by ją zdjął...


A na koniec pokażę Wam zakładkę, którą zgłaszam na wyzwanie w Crafty Pantkach, ponieważ za ozdobę posłużył mi starodwany klips, W liczbie pojedynczej, bo dwóch nie mam :)




14 comments:

  1. ależ prezentacja cudowności!

    ReplyDelete
  2. Cudowności do kwadratu! Siedzę i oglądam :-)).A ja to bym tę żabkę przygarnęła..hihi..

    ReplyDelete
  3. Ach, jak dużo prezentów!! Zazdraszaczam! A zakładka jest cudna, ta koralikowa ozdoba jest świetna!!!!

    ReplyDelete
  4. Szczęściara! Rewelacyjne upominki!
    Zazdraszczam :)
    ...a klips, czaderski!

    ReplyDelete
  5. ulala...ale wysyp :) Wspaniałe prezenty :D

    ReplyDelete
  6. Piękne prezenty,nie dziwię się dzieciom,też bym chciała je zagarnąć,a zakładka jest śliczna

    ReplyDelete
  7. dostałaś mnóstwo cudnych prezentów!!! uszyte stworki są cudaśne!!

    zrobiłaś prześliczna zakładeczkę, ten klips całkowicie ja odmienia!!

    ReplyDelete
  8. Ja bym ostro polemizowała, czy cudowna niespodzianka od Ciebie była "malutka" :))) Bardzo się cieszę z Twojej radości, dzięki temu moja jest podwójna :***

    ReplyDelete
  9. Wow świetne prezenty :) Pozazdrościć!

    Hihi taga to od razu poznałam że to Ayeedowski :D

    pozdr.
    Wikucha

    ReplyDelete
  10. Świetne kolory i warstwy, kolczyk idealnie dopełnia całość.

    ReplyDelete
  11. :)
    piękności :)

    I zakładka oczywiście także cudna i ten klipsik- super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Craftypantki

    ReplyDelete
  12. Ach, starodawny klips! Kapitalnie pasuje do zakładki. Też mam podobne zakiszone gdzieś w moich składach, tylko mniej kuleczek mają, no i jeszcze są w parze, więc nie zdobyłam się na ich użycie.

    Dziękujemy za udział w pantkowym wyzwaniu :)

    ReplyDelete
  13. Staromodne klipsy są znowu w modzie:-) Doskonale pasuje! DZiękuję za udział w zabawie na craftypantkach:-)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.