Sunday, May 20, 2012

ozdobne teczki

Od jakiegoś czasu robię ozdobne teczki, ale nigdy nie zdążyłam je sfotografować, bo robione były na ostatnia minutę. W końcu uparłam się, że muszę Wam pokazać. To są dwie ostatnie, format A4, w środku dodatkowa kieszonka na włożenie liściku, przemowy, wierszyka...





Chciałam też pochwalić się i podziękować Dziewczynom z Kwiatu Dolnośląskiego za wyróżnienie mojego scrapa z różowym zajączkiem ;)




A Wam wszystkim życzę wypoczynku niedzielnego. Dziękuję również za wszystkie komentarze, które zostawiacie, tak jakoś milej, kiedy się wie, że ktoś tu zagląda :)


3 comments:

  1. Gratuluję wyróżnienia (Zajączek- Boski!)
    A teczki to bardzo ciekawy pomysł- i fajny wykon :)

    ReplyDelete
  2. Ta pierwsza teczka baaardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  3. A pewnie, że zagląda! :-) Teczki piękne!!! Buziaki niedzielne!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.