Friday, May 11, 2012

z miotłą

Dziś pokażę Wam pracę, którą przygotowałam na wyzwanie w Scrap Ścinkach.

Serdecznie Was zapraszam do udziału w tej zabawie, bo można wygrać bon o wartości 25zł na zakupy w sklepie Magiczna Kartka! Wszystkie szczegóły znajdziecie TU

 Tym razem proponujemy Wam cytat z książki pt. "Równoumagicznienie" T. Pratchetta.
cytat brzmi:

 "Babcia słyszała, że wśród młodych czarownic wróciła moda na miotły, ale sama tego nie pochwalała. Człowiek w żaden sposób nie może wyglądać godnie, kiedy sunie przez powietrze na sprzęcie gospodarstwa domowego. Poza tym wiatr był za silny".

Wykonałam pracę na na sztywnym kartonie, tło to małe ścinki papierów. Widać na nim moją małą Czarodziejkę z miotłą prawie tak dużą jak ona sama :)






Niedługo pokażę Wam, jak zrobiłam to tło :)

11 comments:

  1. Podoba mi się! A tło pomysłowe bardzo, świetne wykorzystanie ścinek:-)).

    ReplyDelete
  2. haha, dobre, bardzo dobre:)))

    ReplyDelete
  3. fenomenalna interpretacja :D

    ReplyDelete
  4. Hehehe! ;)
    Świetna praca!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Hahaha! Niesamowity pomysł i aranżacja!!!

    ReplyDelete
  6. widzę, że Zosieńka od małego przyswaja kobiece, bądź co bądź, atrybuty ;)

    pięknie wszystko skomponowałaś i ubrałaś w całość :D

    ReplyDelete
  7. cudnaaa zawieszka .. moja kochana Zosiaaa :*

    ReplyDelete
  8. Cudna praca, bardzo pomysłowa! Zdjęcie rewelacyjne;)

    ReplyDelete
  9. Pratchetta wielbię bezgranicznie, ale chyba nie wpadłabym na to, żeby cytat z niego zinterpretować w ten sposób, w dodatku na różowo :) Świetnie wyszło!

    ReplyDelete
  10. Super - i cytat i praca :D Zdjęcie rozczulające :)

    ReplyDelete
  11. Jaka z Zosi słodka czarowniczka:)Niech trenuje ,w życiu przyda jej się trochę magii.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.