Thursday, June 07, 2012

żurnaluję 5 i 6

Oto moje kolejne dwa wpisy, wczoraj też doczekałam się mojej miłości, wyczekiwanej kilka miesięcy :)) Dlatego w obu wpisach coś tam z niej się pojawia ;)



Wpis z 5 czerwca:
Journal Prompt 5:  What do you believe in?  A simple prompt that shares so much.
That was a difficult prompt for me. At the first moment I was shocked to find out that I believe in nothing?? No, it can't be true. I believe in love and everything it brings to life!
To było trudne zadanie. Wiecie, że w pierwszej chwili przestraszyłam się, że w sumie, to w nic nie wierzę? Aż doszło do mnie, że wierzę w miłość i we wszystko co ze sobą niesie.


Wpis z 6 czerwca:
Journal Prompt 6:  What does summer feel like?  What does summer look like?  What does summer smell like?  What does summer sound like? and What does summer taste like?  Use all of your senses to describe this wonderful season.  Have fun!
No problems with that prompt. I love summer, I need warm weather, summer smell, summer nights... But it's still cold outside! How come??
Ha, z tym w pisem nie było żadnych problemów. Kocham lato, ciepło, noce, zapach... Ale na dworze jest wciąż zimno... buuuu


Dziś w planie tyyyyyyle scrapowania! Ciekawe ile uda mi się z tego wykonać, Więc trzymajcie kciuki! ;) odpoczywajcie :))

1 comment:

  1. wpisy cuda :)
    świetnie czujesz się w takich klimatach :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.