Friday, October 12, 2012

Na dobry początek

Bardzo bliska mi osoba rozpoczyna nowy etap w życiu. To zmobilizowało mnie do wykonania dla niej prezentu, do wykonania którego poslużyły mi papierki dwóch kolekcji Rapakivi oraz świetnego drewienka z Gadżeciarni Magdy. Napis "Welcome" pomalowałam farbą o gołębim kolorze oraz ozdobiłam papierem z nowej kolekcji Hot&Cold oraz Be Optimistic. Do kompletu powstała również kartka w całości wykonana z nowej kolekcji.


Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja spodobała się Wam, zapraszam również na blog firmowy Rapakivi.
pozdrawiam serdecznie!



11 comments:

  1. REWELACJA! wyczarowałaś cudeńko:)

    ReplyDelete
  2. Ale cudeńko! Piękny prezent!

    ReplyDelete
  3. Ale fajne! :) rower super dopełnia całość!

    ReplyDelete
  4. Komplecik jest przecudny :)

    ReplyDelete
  5. Super pomysł na prezent. Rewelka :)

    ReplyDelete
  6. O jakie urocze :) Mała rzecz, a ozdobiona tak pięknie - cieszy :)

    ReplyDelete
  7. Fantastyczny prezent!!! Świetnie go wymyśliłaś i pięknie mu w tych papierkach!
    Cudeńko kochana! :-)

    ReplyDelete
  8. Piękna praca, właścicielka z pewnością będzie zachwycona :)

    ReplyDelete
  9. Odjazdowa praca! Strasznie się mi podoba:)

    ReplyDelete
  10. Świetny zestawik!!! Sprawisz komuś wielką radość :D
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    ReplyDelete
  11. A to cudo podziwiałam prywatnie! Jest super!!! Zazdroszczę posiadaczce :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.