Friday, February 01, 2013

Na różne okazje

Witajcie kochani i już jest luty! Aż mi trudno w to uwierzyć. Kiedy pomyślałam, że pogoda jakaś paskudna za oknem - wyszło słońce! Pamiętam o kolorkach, już gotowe i na Was czekają - jutro ich wypatrujcie! Luty chcę rozpocząć od pokazania Wam kartek, które przygotowałam na inspirachę dla Studia 75, tam w poście znajdziecie dokładne materiałoznastwo. Tutaj zdradzę Wam, że użyłam papierów z dwóch kolekcji - Vintage Memories Novinki (cuuuuuuudne!!!) i Winter Time Penini (pięeknie delikatne!) oraz nowych przesłodkich tekturek. Zobaczcie, jakie mają serduszka na końcach gałązek! Moje ptaszki na kartkach stroszą piórka i machają skrzydełkami, jakby unosiły się w miłosnym tańcu.





Liczę na to, że luty przyniesie nam z pewnością coś dobrego!

18 comments:

  1. Cudne są :D ja te ptaszki chyba na ślubnie zrobie :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne. Serdeczne, ciepłe :)

    ReplyDelete
  3. Jakie śliczne są!! Wszystko mi się w nich podoba :)
    Wczoraj nawet poszułam wiosnę przez to słońce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak, zdecydowanie powietrze zrobiło się wiosenne, ale z pewnością zima jeszcze do nas przyjdzie.

      Delete
  4. Śliczne i oryginalne!Mają cudowne kolorki:)

    ReplyDelete
  5. no przeurocze :D a ta koronka :)

    ReplyDelete
  6. Sliczne te kartki... I kocham ten turkusowy kontrast!

    ReplyDelete
  7. Śliczne zestawienie kolorów :) Pozdrawiam i czekam na jutro ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciekawa jestem, czy spodobają Ci się jutro kolorki :)

      Delete
  8. Ale Ty masz piękne pomysły. Zerkam na Twoją kartkę na mojej półce i cieszę się, że taki kawałek Twojej twórczości mam u siebie ;)

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądają te niebieskie ptaszki na tle bazowych beżów:) Śliczne prace;)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam :) A turkusowy embosing......zauroczył mnie na maxa :)

    ReplyDelete
  11. Kartki są śliczne. Ptaszki bardzo ładne :) Ja również wyglądam jutra :)

    ReplyDelete
  12. Dziękuję Wam wszystkim!

    ReplyDelete
  13. Czekam, czekam na kolory lutowe...

    ReplyDelete
  14. Cudowne! Zachwycasz:))
    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.