Friday, July 26, 2013

Szyte piórniki

Tak sobie raz z Justyną rozmawiałam z bloga Luna szyje, o szytych piórnikach... Kochana Kobietka zaproponowała, że uszyje mi jeden...tydzień później zawitała do mnie paczuszka a tam... aż trzy! Dwa dla dzieciaków i jeden dla mnie. Wspaniałe! Wszystkie już są pełne zawartości i pieczołowicie pilnowane przez swoich właścicieli (a myślałam, że uda mi się jeszcze jeden im podkraść...), wspaniała ozdoba dla mojej pracowni. A jaka przyjemność z użytkowania!


Dziękuję Justyno z całego serca! A Wam polecam zajrzeć na blog, gdzie zdolne rączki szyją więcej. Znajdziecie go TU




16 comments:

  1. Jejuuuuuuu!!!!! Ale fantastyczne!!! Ja też taki chcę!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może mi się uda uszyć, choć zapewne nie tak ładnie. Zapraszam więc na blog i do kontaktu z Justyną z bloga Luna Szyje :)))

      Delete
    2. Moja ambicja została podrażniona, bo przecież szyć umiem i chyba podejmę wyzwanie, i spróbuję samodzielnie. Spodnie, spódnice szyłam, kosmetyczkę też dałam radę to może i piórnik się uda, haha :D

      Delete
    3. Ewa, pokaż koniecznie jak wyjdzie, jestem pewna, że bardzo fajnie.

      Delete
  2. Przecudne gadżety. Zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wczoraj wieczorem rozłożyłam sobie taki piórniczek - sama przyjemność.

      Delete
  3. Jejku, ale mi miło :) Bardzo się cieszę, ze sprawiłam Wam taką przyjemność i przede wszystkim że piórniki spełniają swoją rolę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dawno aż tak z czegoś się nie cieszyłam, naprawdę! :*

      Delete
  4. Genialne! Piekne sa i pasuja do Twojej pracowni! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magda, pewnie, Tobie tez by pasowała :))

      Delete
  5. Miła niespodzianka! A piórniki cudne;)

    ReplyDelete
  6. Śliczne piórniki:) teraz wszystkie długopisy,ołówki i mazaki będą pod ręką:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. Cudowne piórniki:)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  8. świetne!
    pomysłowe, perfekcyjne wykonanie :-)

    ReplyDelete
  9. przepiękne! o ile z talentem do szycia nie byłoby u mnie problemu, o tyle inwencji twórczej nie mam w ogóle. zazdroszczę każdemu, kto umie wykorzystać swój talent w mniej banalny sposób ;)

    http://theambitiousmagacino.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dziękuję w imieniu Justyny :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.