Tuesday, August 20, 2013

Letnia miłość

Witajcie,

dziś obudził mnie deszcz grający o szyby. Bardzo lubię wsłuchiwać się ten szum, od razu czuję chęć do działania. Tak, tak, moja natura przewrotna ;) deszcz mnie nie dołuje, wręcz przeciwnie. Chyba, że pada nieprzerwanie przez tydzień...

Wczoraj powiedziałam dość ogarniającemu mnie niechciejstwu, sięgnęłam po energetyczne papiery Sunshine Love, które znajdziecie w sklepie Studio75 i zrobiłam kilka kartek. Pokażę Wam dwie z nich.









A na koniec mam do Was pytanie. Chodzi mi po głowie wykorzystanie papierów Sunshine Love w projekcie kartkowym - bożonarodzeniowym. Czy chcielibyście zobaczyć je w tej odsłonie?

12 comments:

  1. Piękne kartki, szczególnie ta żółta mnie uwiodła! :-) Ja również bardzo lubię deszcz, szczególnie po tej fali upałów mam wrażenie, że spadła na ziemię nowa nadzieja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również w ten sposób to odbieram, po deszczu wszystko ożywa i znika marazm :)

      Delete
  2. Mnie także deszczyk nie dołuje. Lubię deszcz, lubię parasol i kalosze na nogach! :)
    Karteczki są niezwykle piękne...
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo deszcz potrafi być bardzo inspirujący! Równiez pozdrawiam :)

      Delete
  3. No i super! Ja też mówię NIE niechciejstwu. Chętnie zobaczę te papierki w odsłonie świątecznej ale jeśli wywołasz tym jakieś zimno albo co gorsza śnieg to Cie uduszę! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On, o tym wywoływaniu to nie pomyślałam, ale to chyba niemożliwe, by w sierpniu spadł śnieg, przynajmniej u nas ;)

      Delete
  4. Jakie fajne kartki! I jakie piękne słoneczniki w tle :)

    ReplyDelete
  5. Kartki śliczne, a jaka sowa pocieszna! :)

    ReplyDelete
  6. Kartki śliczne, pięknie prezentują się na tle tych żółtych kwiatów :)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję w imieniu moim, kartek i kwiatków ;)

    ReplyDelete
  8. Kartki mnie zachwyciły! Tak absolutnie i całkowicie :))

    ReplyDelete
  9. Obie piękne kartki...sama nie wiem która jest naj naj naj..piękna!i jedna i druga:D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.