Wednesday, October 02, 2013

Podsumowanie wrześniowych kolorów

Przyznaję się, nie zrobiłam pracy we wrześniowych kolorach, mało tego, nie zdążyłam przeczytać książki widocznej na mojej kolorowej inspiracji. Doba jest za krótka, ale to wiele z Was wie.



Zaskoczyła mnie natomiast - oczywiście pozytywnie! Ilość zgłoszonych do zabawy prac! Moje oczy radowały się patrząc na to, co stworzyły:  Mosia.m TU, TU, TU i TU, Ilona Konarczyk , Pasjabelki,   Gosza TU i TU, CaroPysia, Ines. Wspaniale prawda?

Do pudełka dorzucam 2 papiery "amerykańskie" w stylu oraz dziurkacz serduszko. A to w rozgrzewającym kolorze czerwonym.



Jeśli macie ochotę dołączyć do zabawy - feel free! W każdym momencie! Jeżeli macie ochotę wykonać pracę w kolorach, które już były - nie wahajcie się. Zaglądajcie, by nie przegapić kolorów na październik. Pojawią się jutro!


1 comment:

  1. Czekam na październikowe kolorki i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.