Thursday, October 17, 2013

Tekturki Anemone

Kochani, dziś post nietypowy, chciałam Wam pokazać, jakie delikatne i urokliwe są tekturki Anemone, dostępne w sklepie scrapek.pl. Tym postem również chciałam podziękować za wspaniałą paczkę, która otrzymałam, a właściwie nie ja, ale Panie Seniorki z sopockiej biblioteki. Przemiła Pani Halina, właścicielka scrapek.pl zasponsorowała nasze spotkania.

Nie miałam okazji wcześniej pracować z tymi tekturkami a to był błąd. Wzornictwo kojarzy mi się z lekka ze stylem secesyjnym, bardzo kobiecym, zaokrąglonym i ozdobnym acz wyrafinowanym. Już nie mogę się doczekać, co Panie z nich stworzą! Ale koniec gadania, czas pokazać wspaniałości! Uwaga dużo zdjęć, bo i wycinanek sporo!







 

A w paczuszce, znalazły się jeszcze ulotne kwiatki:


Klimatyczne guziki:



Półperełki i kryształki:



Po cichu od razu powiem, że to nie ostatni taki post, ponieważ Panie Seniorki otrzymały jeszcze jedną paczuszkę, której zawartość również pokażę. Chcecie wiedzieć, co sklep-ewa.pl przygotował dla nich?

3 comments:

  1. Pieknie zaprezentowalas tekturki :) teraz czekam na prace z ich uzyciem :)

    ReplyDelete
  2. Oj,będzie się działo :)

    ReplyDelete
  3. Obłędne zawijaski :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.