Sunday, November 03, 2013

Podsumowanie kolorów październikowych.

Jesień na całego, ciemno robi się znacznie szybciej, więc i aura sprzyja robótkowaniu. Oto, jak wyglądała moja inspiracja ubiegłego miesiąca:


Podejrzałam Wasze prace i Wam również polecam odwiedzić: Mosię.m, TU, TU, TU, TU i TU i TU!!! Pasję Iluszki, Mad lenię, Caro Pysię TU i TU, Ines . Dziewczyny jesteście wielkie!!


A do pudełka, dołączyłam tym razem kopertę oraz kilka drobiazgów, które mogą Wam posłużyć do wykonania podobnej pracy, jaką zrobiłam ja, o TU


Jeśli macie ochotę dołączyć do zabawy - feel free! W każdym momencie! Jeżeli macie ochotę wykonać pracę w kolorach, które już były - nie wahajcie się. Zaglądajcie, by nie przegapić kolorów na listopad. Pojawią się jeszcze dziś!

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.