Tuesday, April 01, 2014

Weekendowo - chilloutowo

Witajcie!
Za mną już niesamowicie miły weekend, który spędzilam ze wspaniałymi ludźmi w Łodzi na zlocie Skrapowisko. Dawno nie czułam wokoło siebie tyle pozytywnej energii, radości i dawno tak nie odpoczęłam!

Były szaleństwa: --  kawa o smaku mleka, -- dobry jabłecznik,-- niespodziewana wizyta w tanim ciuszku, z którego wyszłam z pięknymi dwoma materiałami,-- prawdziwy kabanos,--przeuroczoa Lila i wspaniały Tymek, czyli ekstra dzieciaki kochanej Bei która mnie do siebie przygarnęła (ach, i jeszcze jej szalony pies!), --3 godzinna terapia warsztatowa u Ayeedy, -- niezwykłe spotkania, --wieczorne szaleństwa, -- i niewyspania :)

Przyznam się, że bałam się trochę warsztatów, ponieważ rzadko kiedy potrafię coś zrobić w tłumie ludzi, ale obawy były zypełnie niepotrzebne, ponieważ Ayeeda tak wspaniale je prowadziła, że sama byłam zaskoczona, jak dobrze, spokojnie, bezstresowo robiłam swoje LO. A wyszło tak:







Cała praca wykonana jest wyłącznie na materiałach pochodzących ze sklepu 13arts,  niezwykle spodobał mi się tusz wodny w kolorze Navy Blue oraz mgiełka perłowa Sky Blue, oczywiście je zakupiłam.

(zdjęcie pożyczone od 13 arts)


A to również i inne moje zdobycze:

Nowa kolekcja papierów Studio75 "Wyjątkowe Chwile"


Różne papiery, m. in Galerii Papieru w baardzo atrakcyjnych cenach :)


Zdobycze 13 arts:


Kwiatom z Flora Bella oprzeć się nie sposób


Tu jeszcze migawki z warsztatów, zrobione przez Paulinę Wośko - Immacolę, więcej możecie obejrzeć TU




Ten piękny śmiech na zdjęciu powyżej, to Werciakoł, która umilała mi pracę po mojej prawej stronie :)

Dziękuję Wszystkim za przemiłe spotkania i do następnego!




2 comments:

  1. <3 <3<3 I mi było miło bardzo spedzić ten czas w Twoim towarzystwie:) Mam nadzieję na powtórkę spotkania wkrótce :D:D:D

    ReplyDelete
  2. Beautiful, simply beautiful! Looks like everyone had a lot of fun!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.